Показать сообщение отдельно
Старый 31.10.2018, 16:37   #6
Нина_И
Местный
 
Аватар для Нина_И
 
Регистрация: 02.03.2011
Адрес: Чернігівська обл. с.Кобижча
Сообщений: 3,662
Сказал(а) спасибо: 21,586
Поблагодарили 28,879 раз(а) в 4,375 сообщениях
Нина_И has a reputation beyond reputeНина_И has a reputation beyond reputeНина_И has a reputation beyond reputeНина_И has a reputation beyond reputeНина_И has a reputation beyond reputeНина_И has a reputation beyond reputeНина_И has a reputation beyond reputeНина_И has a reputation beyond reputeНина_И has a reputation beyond reputeНина_И has a reputation beyond reputeНина_И has a reputation beyond repute
По умолчанию Re: Как отключить городской телефон в Киеве.

Цитата:
Сообщение от MixaP Посмотреть сообщение
бо дістали, вимагають передоплату і через це з 25 числа відключили інтернет.
!
Напишу і я свій дефектив "Як я відключалась від укртелекома." Міша, і я точно знаю, що в укртелекомі передплата. І на квитанції теж написано це слово. В понеділок взяла день на роботі і поїхала в райцентр, щоб відключитись. По-перше, інтернету більше нема ніж є. По-друге - відпала необхідність в ньому. Добре, що знайшла паперовий договір на обслуговування. Зразу потребували оплачену квитанцію. А я 15-го числа давала заявку на відсутність зв'язку (Да, ми провєрілі у вас дійсно дуже паганий інтернет!?). А навіщо я повинна платити передплату? Оператор дала чистий білий листок для заяви... - Я вашу заявку на ремонт лінії не бачу. Пишіть що хочете я передам вашу заяву в колл-центр... Але! Про те, що приїздили на наступний день під двір монтери я узнала зовсім випадково від сусудів і дзвінка мені на мобільний взагалі не було! Прийшлось трохи понєрвнічать - мій робочий день вартує більше, ніж білий листок... і зв'язаться з колл-центром я вмію. Пішла на другий поверх шукати директора. Чи їх так суттєво скоротили, але дверей із написом "директор" я не знайшла. Був один відчинений кабінет з диваном і письмовим столом з однієї сторони і монтерськими когтями і згорнутими матрасами із іншої... Вернулась. Достала із сумки завєтний договорчик. А там все прописано! І про передплату і про відключення і про виставлення перерахунку в 15-денний термін. Олівцем підчеркнула потрібне. Знову стала в чергу. Подала в віконце договір. Ваш? Між ким і ким підписаний? І тоді отримала красівий бланк на відключення. Особливо сподобались питання... ви вибрали іншого оператора? чому? Втретє ставши в чергу, нарешті зареєструвала заяву!
__________________
Мої квіти
Хочете, щоб все було ІНАКШЕ - інакшіть!!
Нина_И вне форума  
11 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Angelique (01.11.2018), Inga1 (02.11.2018), Irenyar (17.12.2018), lebedi (11.12.2018), Senpolia (05.11.2018), Svetmay (05.11.2018), Zaja (31.10.2018), земля (02.11.2018), Люд.а (01.11.2018), стелла (21.12.2018), утя (31.10.2018)