А Ви в Переяславі чи в Києві базарювали? Я у Києві на Юності купив два нові цепки, зірочку ведучу (амер. пилка Робі-рідкісна), мастило (здається Штіль, розове). Там і шини є, і все ремонтують, ціни, правда, кусючі. Але як домовитесь. Цеп у рулонах (бухтах), відрахували зубчики, відрізали, з'єднали. Були б приспособи - сам таке робив би.
Якщо кажуть зачекати, то це значить, що Вас ''розводять'', ідуть в сусідній ряд до колеги і за завищену ціну перепродають (''напарюють''-на молодіжному слензі). Пройдіться, прицініться, не показуйте зразу свій зразок (а зразок старої деталі візьміть з собою), запитайте де наточують цепки і скажіть, що з собою не брали, дізнайтесь ціну. Заточка триває хв. 20. Шини не вічні, фірмове (так зване ''оригінальне'') може вироблятися в Китаї, Турції чи навіть в кущах під Києвом. Якщо сальник з ВаЗа підходить до старенького Мерса, то навіщо платити більше. Там на шині аби все було металеве, а не пластмасове (китайці цим грішать), то ж питайте, чи не з Китаю..
Коли цепок пилки правильно заточений (чи новий), то навіть суху грушу чи акацію пиляє без зусиль, як по маслу.
Зи, синок пустив пилку по руках, напозичав, скоріш за все - з кінцями

Купимо нову, під запасні цепи, які залишилися без діла