Показать сообщение отдельно
Старый 07.09.2016, 22:05   #2086
stoodnja
Увлеченный
 
Аватар для stoodnja
 
Регистрация: 09.04.2013
Адрес: львів
Сообщений: 114
Сказал(а) спасибо: 2,445
Поблагодарили 822 раз(а) в 83 сообщениях
stoodnja has much to be proud ofstoodnja has much to be proud ofstoodnja has much to be proud ofstoodnja has much to be proud ofstoodnja has much to be proud ofstoodnja has much to be proud ofstoodnja has much to be proud of
По умолчанию Re: Адреса и отзывы о поставщиках 3

Цитата:
Сообщение от Nikoletta Посмотреть сообщение
Мы уже ни один год заказываем во Флориуме! мне очень нравится!
А я Флоріумом попрощалася. Весняне замовлення прийшло пізно 22 квітня, коли уже важко було знайти якісний садивний матеріал. Уся посилка очевидно довго очікувала відправлення у теплому приміщенні в поліетилені. Картопля вкрилася чорними плямами, цибуля просто зігнила, примули, децентра зіпріли. Мені запропонували врахувати кошти в рахунок майбутнього замовлення. Але коли я восени викопала "урожай" картоплі-еліти та зібрала одне відро цибулі з кілограма димки... Очевидно, що більше замовлення не буде. Інші рослини, як виявилося, я просто поховала в землю.
Це не єдина неприємність від Флоріума. Чотири роки тому я замовила три дорогі сорти деревовидних півоній, усі зацвили білими невиразними квіточками, які перетворилися на ганчірки при першому дощі.
На форумі багато схвальних відгуків про Флоріум. Мені очевидно не пощастило. І після мого відгуку з'явиться багато схвальних відгуків про цей магазин. Але це не змінить того факту, що вони разом з Бережнюками у моєму особистому дуже чорному списку.
__________________
Мар'яна
stoodnja вне форума  
7 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Lucia (20.09.2016), NataS (01.12.2016), Senpolia (12.09.2016), sisash (17.09.2016), Sveta (02.10.2016), vitaya (08.09.2016), Даліта (10.09.2016)